Самоосвіта
Індивідуальний план самоосвіти під час карантину
(23.03.2020 – 28.03.2020)
вчителя початкових класів Паслаєвої Світлани Миколаївни
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1
|
23.03.2020
|
1. Пошук ресурсів для здійснення онлайн-
навчання
2. Оглядовий
освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів».
3. Перегляд вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного
навчання під час карантину»
|
9:00 - 10:00
10:00 - 11:00
12:00 - 13:00
|
|
2
|
24.03.2020
|
1. ЗмінюємоОсвітуРазом. Виступ в.о. Міністра освіти Л. Мандзій.
2.
Пошук
цікавих сайтів та освітніх каналів для розвитку дітей.
3. Перегляд
вебінару «Технології
дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки»
|
9:00 – 10:00
10:00 – 11:00
12:00 - 13:00
|
|
3
|
25.03.2020
|
1. Відео «Віртуальна дошка».
Ресурс Padlet.
2. Віртуальна школа. Ранок.
Дистанційне навчання 1-4 клас.
3.Ютуб-канал відеотрансляція «Технічні особливості
дистанційного навчання»
|
9:00 - 10:00
10:00 - 11:00
11:00 - 13:00
|
|
4
|
26.03.2020
|
1.Вебінар «Результативна
природничо-математична освіта в початковій школі».
2. Відеотрансляція
в.о.Міністра освіти Л. Мандзій» Про
закінчення навчального року. Роботу шкіл в період карантину та проведення ЗНО
і вступної компанії у 2020 році.
3.НУШ:очікування реалії перспективи.Іванна
Коберник.
|
11:00 - 12:00
12:00 - 13:00
15:00-16:00
|
|
5
|
27.03.2020
|
1. Онлайн
–курс для вчителів з дистанційного навчання.
2. Відео «Навчання вдома:практичні поради
для батьків від психолога Світлани
Рейз.
3.Роз’яснення МОН «Освітній процес в
умовах карантину.»
|
9:00 - 11:00
11:00 - 12:00
12:00 - 13:00
|
Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів(1 -А клас) в умовах дистанційного навчання під час карантину з
30.03.2020 – 24.04.2020
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
1
|
30.03
|
1.
Розробка і розміщення на шкільному
сайті завдань для учнів 1 класу на
період карантину
2. Перегляд вебінару «
Проєктна діяльність в умовах дистанційного навчання та карантину» (
Всеосвіта).
|
2
|
31.04
|
1. Онлайн консультація для батьків 1 класу.
2. Перегляд вебінару « Життя
і навчання під час карантину. Практичні поради психолога» (Освіторія).
3.Розміщення матеріалу(у мережіViber) для дистанційного навчання
школярів.
|
3
|
01.04
|
1. Виготовлення
дидактичного матеріалу.
2.
Перегляд вебінару « Гречка для
мозку. Як читати під час карантину» (Освіторія)
3. Розміщення завдань для учнів 1класу(
соціальна мережа Viber)
|
4
|
02.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів 1 класу.
2. Перевірка робіт
учнів .
3. Додавання
матеріалу в групу «Дистанційне навчання учнів 1класу» у соціальній мережі Facebook, Google диск.
|
5
|
03.04
|
1. Розміщення завдань для учнів 1 класу(соціальна мережа Yiber).
3. Індивідуальні консультації для учнів.
|
6
|
06.04
|
1. Індивідуальні
консультації з батьками 1 класу.
2. Розміщення завдань для учнів 1 класу.
|
7
|
07.04
|
1.Розміщення завдань для учнів
1 класу.
2. Індивідуальні консультації для учнів.
|
8
|
08.04
|
1. Упорядкування дидактичного матеріалу.
2. Підбір текстів для читання учнями з батьками. Розміщення матеріалу.
|
9
|
09.04
|
1Розміщення завдань для учнів 1 класу.
2.Робота над самоосвітою.
|
10
|
10.04
|
1. Розміщення завдань
для учнів 1 класу.
2. Перевірка учнівських робіт, надання онлайн-рекомендацій.
|
11
|
13.04
|
1. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber).
2. Перегляд вебінару
« Мислення логічне, креативне, критичне» ( «На Урок»)
|
12
|
14.04
|
1. Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі .Розміщення
матеріалу.
2. Підбір
завдань для учнів 1 класу в умовах навчання дистанційної форми.
|
13
|
15.04
|
1. Індивідуальні консультації з батьками 1 класу.
2. Розміщення завдань для учнів 1класу (соціальна мережа Viber).
|
14
|
16.04
|
1.Опрацювання додаткової
науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня
у початкових класах.
2. Перевірка учнівських робіт.
|
15
|
17.04
|
1. Корекція календарно – тематичного планування.
2. Розміщення
завдань для учнів 1 класу (соціальна
мережа Viber, Facebook).
|
16
|
21.04
|
1.Розміщення
завдань для учнів 1 класу.
2. Перевірка робіт учнів.
Формувальне оцінювання.
|
17
|
22.04
|
1. Розміщення завдань
для учнів 1 класу.
2.Індивідуальні
консультації з батьками 1 класу.
|
18
|
23.04
|
1.
Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів НУШ.Наповнення власного сайту
матеріалами.
2. Розміщення
завдань для учнів 1 класу.
|
19
|
24.04
|
1. Участь у
вебінарах на сайті «Всеосвіта».
2. Перевірка
виконаних робіт.
3.
Індивідуальні консультації.
|
Класний керівник 1-
А класу Паслаєва Світлана Миколаївна
Індивідуальний
план роботи під час карантину
Індивідуальний
план роботи вчителя початкових класів під час
карантину
на період з
13.03.2020 по 24.04.2020
вчителя 1-А
класу
Паслаєвої
Світлани Миколаївни
№ п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
1
|
13.03
|
1. Опрацювання портфоліо учнів.
2. Розробка і розміщення на сайті школи завдань для
учнів на період карантину (перегляд відеофайлів).
3. Онлайн консультація для батьків (Навчання в
дистанційній формі).
|
Українська мова.
Алфавіт. Наведення літер, запис слів і речення за
зразком.
Я пізнаю світ . Втратив хвилину-втратив і годину .
Турботи тварин навесні.
Математика.Нумерація чисел першої сотні.
Додовання одноцифрових чисел з переходом через десяток.
Українська мова.Читання.Віночок сучасної дитячої
української поезії.
|
2
|
16.03
|
1. Опрацювання
фахової літератури.
2. Онлайн
консультація для батьків 1 класу “Навчання на дистанційній формі”.
3. Розміщення
завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber)
4. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 1 класу в онлайн-режимі.
|
Я пізнаю світ.Увага – запорука успіху..
Катерина Міхаліцина «Про дива і диваків».
Закріплення уміння писати малі літери.
Математика.
Вимірюємо маси предметів. Кілограм.
Нумерація
чисел першої сотні.
Я пізнаю світ.Читання.Березень
весну починає.
|
3
|
17.03
|
1. Розміщення
завдань для учнів1 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків
1 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання на дистанційній формі.
4. Підбір і
розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
5. Опрацювання
фахової літератури.
|
Математика.
Вимірюємо місткості посудин. Літр.
Нумерація чисел першої сотні.
Українська мова.
Звичаї традиції українського народу.
Списування з друкованого шрифту.Письмо великої і малої
літери Сс.
Презентація «Карантин? А ми не граємось. Самостійності
навчаємось!»
Я пізнаю світ.Клас Плазуни.
|
5
|
18.03
|
1. Розміщення
завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків
1 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Математика.
Математичні перегони в онлайн режимі.
Нумерація чисел першої сотні.Робота над задачами.
Українська мова.
Письмо великої та малої літери Тт.
Розчитування.
Перегляд мультфільму «Грицеві писанки».
Я пізнаю світ.Розмноження земноводних.
|
6
|
30.03
|
1. Розміщення
завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків
1 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Упорядкування папки класного керівника.
5. Корекція виховного плану на ІІ семестр.
|
Українська мова.
Письмо великої та малої
літери Фф.
Письмо слів і речень.
Математика.
Презентація «Карантин? Для праці час. Всі приєднуйтесь до
нас!»
Я пізнаю світ.Увага –запорука успіху!
|
7
|
31.03
|
1. Розміщення
завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків
1 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Я пізнаю світ.Клас Плазуни. Ряд Крокодили.
Весняні турботи в місті та на селі.
Математика.
Лічба десятками. Сотня.Задачі на різницеве порівняння.
https://www.youtube.
com/watch?v=rj8kbQsUNIM
Українська мова.
Письмо великої та малої літери Хх.
Читання.Брати
Грімм «Білосніжка».
|
8
|
01.04
|
1. Робота з методичною літературою.
2. Розробити онлайн-тренінг для батьків «Створення
комфортного психологічного стану в родині під час карантину».
|
Українська мова.
Навчання під
час карантину. Творчі вправи.
Математика.
Додаємо і віднімаємо десятки.
|
9
|
02.04
|
1. Опрацювати новинки методичної літератури.
2. Продовжити роботу над розробкою онлайн-тренінгу для
батьків «Створення комфортного психологічного стану в родині під час
карантину».
|
Я пізнаю світ.Клас плазуни.Ряд черепахи.
Математика.
Нумерація чисел першої сотні.Довжина відрізка
Українська мова.Письмо великої і малої літер Цц.
Українська мова.Читання.Брати Грімм «Білосніжка».
|
10
|
03.04
|
1. Підготувати доповідь на педраду «Формування
соціальних навичок
здобувачів освіти під час ранкових
зустрічей».
|
Я пізнаю світ.Моя улюблена школа.
Українська мова.
Письмо великої і малої літер Чч.
Письмо слів і речень.
Я пізнаю світ.Безпека в школі.
|
11
|
06.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків
1 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Математика.
Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр».
Вимірювання довжин відрізків.
Українська мова.Читання.Алфавіт.Брати Грімм
«Білосніжка».
Українська мова.
Повторення вивченого.
Письмо слів і речень.
|
12
|
07.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків
1 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
4.
Упорядкування папки класного керівника.
|
Я пізнаю світ.Моя улюблена школа.
Презентація
«Карантин? Ми не сумуємо, а читаємо й малюємо».
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-karantin-mi-ne-sumuemo-a-citaemo-j-maluemo-222381.html
Математика.
Нумерація
чисел першої сотні.Вимірювання й порівняння довжини відрізків.
Українська мова.Читання.Брати Грімм «Білосніжка».
Українська мова.
Списування
з друкованого шрифту.
|
13
|
08.04
|
1. Підготувати майстер-клас «Ефективні підходи
оцінювання навчальних осягнень
здобувачів освіти в умовах нового
освітнього простору».
2.
Індивідуальні консультації для батьків
1 класу в онлайн-режимі.
|
Українська мова.
Письмо великої і малої літери Шш.
Робота з дитячої книжкою (твори сучасних дитячих
письменників).
Списування
з друкованого шрифту.
Математика.
Цікаві завдання для початкових класів,
під час вимушених канікул (карантин)
|
14
|
09.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків
1 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Я пізнаю світ.Клас Птахи.Перелітні птахи.
ТВАРИНИ У
ЗООПАРКУ! Розвиваючі мультики для дітей про тварин українською мовою.
Математика.
Нумерація чисел першої сотні.Задачі на знаходження
невідомого зменшуваного.
Українська мова.Письмо великої і малої літери Щщ.
Украінська мова.Читання.Творчість братів Грімм.
|
15
|
10.04
|
1. Розробити систему уроків з української мови з
використанням інтерактивних технологій.
2. Залучати учнів до участі у конкурсі «Всеосвіта.
Весна 2020»
3.
Індивідуальні консультації для батьків
1 класу в онлайн-режимі.
|
Я пізнаю світ.Моя улюблена школа..
«Куточок друзів». Зробити вітальну листівку до дня
народження для свого друга або своєї подруги.
Українська мова.
Письмо літери ь(знак мякшення).
Списування
з друкованого шрифту.
|
16
|
13.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків
1 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Упорядкування папки класного керівника.
|
Математика.
Порівнюємо числа в межах 100.
Завдання з математики для 1 класу.
Українська мова.
Письмо літери ь(знак м’якшення).
Українська мова.Читання.Шарль Перро «Червона Шапочка».
|
17
|
14.04
|
1. Проходження вебінару про дистанційне навчання в
початковій школі. Всеукраїнська віртуальна педрада.
2.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
|
Я пізнаю світ.
Чемним треба бути скрізь. Складання словника ввічливих
слів.
Мудрі казки тітоньки Сови - Образливі
слова
Математика.
Нумерація чисел першої сотні.Додавання чисел.
Математика 1 клас Додавання одноцифрових
чисел з переходом через десяток
Українська мова.Читання.Шарль Перро «Червона Шапочка».
Українська мова.Письмо літери ь.
Письмо складів і речень з великими буквами.
|
18
|
15.04
|
1. Віртуальна школа Ранок.
2. Розміщення
завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber)
3.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Математика.
Нумерація чисел першої сотні.Одиниці вартості.Побудова відрізків заданої довжини.
Українська мова.
Робота з дитячою книжкою.
Знаходження й наведення літер у малюнках.
Презентація
«Карантин? Не нудьгувати, рахувати і читати»
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-karantin-ne-nudguvati-rahuvati-i-citati-221717.html
|
19
|
16.04
|
1. Підготувати завдання для молодших школярів на період
карантину.
2. Розміщення завдань для учнів 1
класу (соціальна мережа Viber)
3.
Індивідуальні консультації для батьків
1 класу в онлайн-режимі.
|
Я пізнаю світ.Клас Ссавці.Ряд Хоботні.
Як поводитися за столом.
Математика.
Творча робота над задачею.
Презентація
«Карантин? Для праці час. Всі приєднуйтесь до нас!»
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-karantin-dla-praci-cas-vsi-priednujtes-do-nas-222751.html
В. Дем’янчук
«Фізкультхвилинка»
|
20
|
17.04
|
1. Опрацювати корисні посилання для дистанційного
навчання у 1 класі «Відпочивайте з користю».
2. Розміщення
завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber)
3.
Індивідуальні консультації для батьків
1 класу в онлайн-режимі.
|
Я пізнаю світ.Моя
улюблена школа.
Твоя країна – Україна.
Перегляд мультфільму.
Українська мова.
Виразне читання віршів.
Письмо слів і речень з великими буквами.
|
21
|
21.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків
1 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Математика.
Круглі числа.Задачі на знаходження невідомого
зменшуваного.Одиниці вартості.
Я пізнаю світ.
Символи держави – прапор, герб, гімн.
Перегляд мультфільму:
Українська мова.
Письмо великої і малої літери Юю.
Вибіркове списування.
Презентація
«Карантин? Часу не гаємо – самі гарно все вивчаємо»
|
22
|
22.04
|
1. Розміщення
завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа Viber)
2.
Індивідуальні консультації для батьків
1 класу в онлайн-режимі.
3.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
4.
Самоосвіта. Пошук, відбір та перегляд вебінарів.
|
Математика.
Обчислення виразів. Розв’язування задач.
Українська мова.Алфавіт.Бууквосполучення ьо.
Списування з друкованого шрифту.
|
23
|
23.04
|
1. Опрацювати літературу із проблеми «Особливості
використання інтерактивних технологій на уроках математики в початковій
школі».
2. Розміщення завдань для учнів 1 класу (соціальна мережа
Viber)
|
Математика.
Нумерація чисел першої сотні.Віднімання двоцифрових
чисел без переходу через десяток.
Я пізнаю світ.Бактерії.
Я маю право на права.
Я МАЮ ПРАВО Права дитини Відеопрезентація
|
24
|
24.04
|
1. Розміщення завдань для учнів1
класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації
для батьків 1 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для
учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.
4. Підбір і розробка завдань для
перевірки учнів засвоєння матеріалу.
5.
Опрацювання фахової літератури
|
Я пізнаю світ.Значення бактерій.
Українська мова.
Списування з пропущеними буквами.
Українська мова.Читання.Чарівний світ
казки.
|
Індивідуальний
план роботи під час карантину
(27.04.2020 –08.05.2020)
вчителя початкових класів
Паслаєвої Світлани Миколаївни
№ з/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
1
|
27.04.2020
|
1.Підготовка
завдань для учнів 1 класу до дистанційного навчання .
2.Консультація
батьків про специфіку роботи на дистанційному навчанні.
3.Розробка
і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину.
4.Опрацювання
фахової та періодичної літератури.
|
2
|
28.04.2020
|
1.Складання
плану самоосвіти та елементів дистанційної роботи на період призупинення
освітнього процесу .
2.Розробка
і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для
учнів на період карантину.
3.Розміщення
тестової діагностичної роботи для учнів 1 класу з української мови .
4.Перегляд
вебінару на сайті Всеосвіта «Розвиток уяви
в різні вікові періоди» .
|
3
|
29.04.2020
|
1.Підбір
додаткових цікавих завдань для учнів 1 класу, та викладення посилань через
мережу Viber.
2.Індивідуальні
консультації батьків та дітей з приводу самостійного опрацювання завдань під
час карантину.
3.Перегляд
вебінарів про організацію дистанційного навчання.
Перевірка
виконаних завдань учнями.
4.Розробка
завдань та підбір матеріалів для діагностичної перевірки знань школярів з
математики .
|
4
|
30.04.2020
|
1.Опрацювання
сучасних інформаційних сервісів навчання.2.Розробка і розміщення через
соціальну мережу Viber завдань для
учнів на період карантину.
3.Консультації
з батьками в телефонному режимі.
.
4.Перегляд
відео «Ранкове коло» НУШ
|
5
|
04.05.2020
|
1.Перегляд
матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах.
2.Індивідуальні
консультації для учнів,які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
3. Розміщення через соціальну мережу Viber завдань для учнів на період карантину.
4.Перегляд
вебінару «Ігрові педагогічні прийоми:як пробудити в учнів інтерес до
навчання» на сайті Всеосвіта.
|
6
|
05.05.2020
|
1.Індивідуальні
консультації батьків та дітей з приводу самостійного опрацювання завдань під
час карантину.
2.Викладення
цікавих розвиваючих завдань у мережу Viber для учнів 1 класу
.
3.Перегляд
вебінарів, запропонованими освітніми сайтами.
4.Перегляд
відео «Метод критичного мислення» Шість капелюхів».
|
7
|
06.05.2020
|
1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах.
2.Створення
завдань самостійного опрацювання у дистанційній формі .
3.Розробка
онлайн–тренінгу для батьків «Створення комфортного психологічного стану в
родині під час карантину»
4.Опрацювання додаткової науково-популярної
літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових
класах.
|
8
|
07.05.2020
|
1.Опрацювання
сучасних інформаційних сервісів
навчання.
2.Розміщення
через соціальну мережу Viber завдань для
учнів на період карантину.
3.Консультації
з батьками учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній
формі в телефонному режимі.
4Перегляд
вебінарів, запропонованими освітніми сайтами.
|
9
|
08.05.2020
|
1.Перегляд
матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах.
2.Розміщення
через соціальну мережу Viber завдань для учнів.
3.Підбір
завдань та відеороликів відповідно до
заданої теми.
4.Перегляд
«Фізкультхвилинка» НУШ
|
Коментарі
Дописати коментар